دکوراسیون واژه ای فرانسوی به معنای آراستن و آذین بندی است که در واقع، هماهنگ کردن اجزای فضا برای نمایان کردن رنگ، فرم، حس و کاربرد آن هاست. این که شما در محیطی زندگی می کنید که از رنگ های تیره بیشتر استفاده شده و شلوغ است و یا فضایی باز و روشن؛ تاثیر زیادی در احساسات و روحیه شما خواهد گذاشت. ابتدا ممکن است تاثیر آن را نادیده بگیرید اما در دراز مدت متوجه می شوید و دوست دارید تغییری ایجاد کنید و بعد پی می برید که چه حس خوبی از آن می گیرید.

زمانی که به فکر تغییر پرده خانه هستید، دوست دارید چیدمان مبل ها را عوض کنید و یا به فکرتان می رسد که یک گلدان طبیعی روی میز بگذارید در واقع شما به عنوان یک طراح دکوراسیون ، در حال فکر کردن به ایجاد بهترین دکوراسیون منزل هستید.

ما بیشتر وقت خود را در فضای بسته مثل خانه و یا محل کار سپری می کنیم، پس این فضاها باید طوری طراحی شده باشند که نیازهای ما را برطرف کنند. از طرفی هم باید فضای کافی داشته باشیم و هم از بودن در آن جا اذیت نشویم پس می بینیم که طراحی داخلی نقش اساسی در زندگی و کار می گذارد. دکوراسیون داخلی در واقع کاری هنریست که ریزه کار ی های بسیاری دارد و به مرور زمان و با تغییر ذائقه مردم دستخوش تغییرات زیادی شده و سبک های نو و مدرنی در آن ایجاد شده است.


merdascarpet دکوراسیون ,دوست دارید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت گیردادنی اجناس فوق العاده روز زیبا برای همه