رشته مهندسی مکانیک را می‌توان از نظر تنوع موضوعاتی که تحت پوشش قرار می‌دهد، جامع‌ترین رشته مهندسی به حساب آورد. مکانیک شاخه‌ای از علم فیزیک است که به بررسی حرکت و س اجسام در اثر نیروها می‌پردازد.

همچنین اصول علم مکانیک شدیدا به ریاضیات وابسته می‌باشد چنان که لئونارد اویلر ریاضی‌دان و فیزیک‌دان برجسته سوئیسی در این رابطه می‌گوید “مکانیک بهشت ریاضیات است”. هیچ رشته‌ای به اندازه مکانیک در تحلیل مهندسی نقش ندارد و به همین دلیل منابع و مراجع معتبر این رشته می‌تواند کمک فراوانی به دانشجویان و مهندسین این رشته نمایند.

گروه بر بالهای کتاب مجموعه‌ای کامل و جامع شامل بیش از ۱۱۰۰ کتاب مرجع، تخصصی و آموزشی از منابع معتبر و شناخته شده در حوزه مهندسی مکانیک را گردآوری کرده است که تمامی سطوح، زیرشاخه‌ها و گرایش‌های مختلف رشته مهندسی مکانیک از جمله طراحی جامدات، حرارت و سیالات، ساخت و تولید، هوافضا و آئرودینامیک، مکاترونیک و ربوتیک، بیومکانیک، هیدرولیک، مکانیک خودرو، نانو تکنولوژی و غیره را تحت پوشش قرار داده است.


گاه اینترنتی مکانیک ,مهندسی ,رشته ,مهندسی مکانیک ,رشته مهندسی ,پوشش قرار ,رشته مهندسی مکانیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

❢❦My fantasy world❦❢ اسین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. هانیه همیشه تنها میماند برنامه هاي كاربردي شبكه هاي اجتماعي منابع پایدار فروشگاه رفاه کالا کلمپ متر